הסיפור שלנו

מאז הקמתנו במילאנו, איטליה ב-19 באוקטובר 2015, Totwoo  מובילה בתעשיית התכשיטים החכמים. 

אנו מביאים טכנולוגיה חדשנית לייצור תכשיטים מסורתיים. 

כל תכשיט שאנו מייצרים נועד לגרום לעונד אותו להרגיש מחובר רגשית. '

היא המצאה שאנו גאים בה מאוד. 

לאחר ששני לובשים יצרו חיבור באפליקציית ה-totwoo שלנו, אחד יכול להקיש על ה-totwoo שלהם והשני יכול לקבל הודעה מיידית.

הקולקציה הראשונה שלנו נקראת 'We Bloom'. זה סימן את הפעם הראשונה שתכשיטים חכמים נוצרו ממתכות יקרות, תוך שמירה על עיצוב קלאסי. 

ההשקה של 'אנחנו פורחים' התגלתה כהצלחה אדירה. 

בשנת 2015 זכתה totwoo לסיקור תקשורתי נרחב הן באיטליה והן בסין. 

תכשיטים חכמים totwoo זכו לשבחים בתור ה-Apple Watch בתחום התכשיטים.

בשנת 2016 השקנו את קולקציית 'We Bold', בוחנת תכשיטים חכמים לגבר העכשווי. המייסד Mats Wang נמנה בין "100 האנשים היצירתיים ביותר בעסקים" של Fast Company.

MATS WANG - מייסד TOTWOO

TOTWOO - WE BOLD

בשנת 2017 השקנו את קולקציית 'זיכרון זמן' בלונדון. עוצב כדי לשמר את כל הזיכרונות היקרים של הלובש, 'זיכרון זמן' נוצר על ידי התכשיטנים המיומנים שלנו תוך שימוש במלאכה הסינית הבלתי מוחשית - שיבוץ פיליגרן. 

בקרוב בישראל..

 

TOTWOO - זיכרון זמן

בשנת 2018 השקנו בניו יורק את קולקציית 'מלאך אהבה חכם'. 'מלאך האהבה החכם' הפך לתכשיט החכם הראשון בעולם עם ייצור המוני בודד של 100,000 חלקים. הצגנו גם את תכשיט המציאות הרבודה ( AR ) הראשון .

בקרוב בישראל..

 

TOTWOO - מלאך אהבה חכם

בשנת 2019, השקנו את קולקציית 'Lucky Clover' ב-CES 2019 בלאס וגאס. העיצוב היה שילוב של האסתטיקה העכשווית עם המלאכה הסינית הבלתי מוחשית שיבוץ פיליגרן. כל יצירה נעשתה בעבודת יד להפליא על ידי התכשיטנים המיומנים שלנו במשך תקופה של חודשיים . באפריל 2019, השקנו את קולקציית 'ארץ נהדרת' בהונג קונג, נותנת כבוד להיסטוריה של ויטראז'ים בת אלף השנים בוונציה.

TOTWOO - LUCKY CLOVER

בקרוב בישראל..

 

TOTWOO - ארץ הפלאות

בינואר 2020, השקנו את התכשיטים החכמים הראשונים בעולם עם IoT (האינטרנט של הדברים), שנקרא 'Safety Apple'. מטרת התכשיט היא להילחם בהתקפות על נשים, על ידי הודעה לאנשי קשר חירום כאשר העונדת חשה בסכנה. באוגוסט 2020 השקנו את התכשיטים החכמים הקטנים ביותר בעולם, הנקראים 'תמיד ' .

 

TOTWOO - SAFETY APPLE

בשנת 2021, כל המוצרים שלנו היו זמינים באופן רשמי באינטרנט ברחבי העולם. קולקציית 'תמיד' הפכה לאחד הצמידים הזוגיים הפופולריים ביותר בארה"ב.

TOTWOO - ALWAYS SUN&MOON

בשנת 2022, הצמידים הזוגיים החכמים שלנו נמכרו ב-36 מדינות, כאשר קולקציית 'תמיד' מוכרת למעלה מ-200,000 זוגות בשנה אחת . השקנו גם את Always 2.0. הטבעת החכמה הראשונה שלנו 'פגוש' תושק בקרוב.

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות יאושרו לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.