מרכז העזרה

ריכזנו עבורכם מדריכים ושאלות נפוצות עם תשובות - במידה ונשארתם עם שאלות נוספות, מוזמנים ליצור איתנו קשר !

פתרון בעיות חיבור

המדריך

מדריך להתחלה מהירה

המדריך

טיפול במוצר וטעינתו

המדריך

הזמנה ותשלום

המדריך

הורדת האפליקציה

המדריך

שאלות נפוצות כלליות

המדריך

שאלות נפוצות

(1) אנא בדוק אם זה נגרם על ידי מגע שגוי (תכשיטים בתיק, נגיעה בבגדים בטעות וכו')

(2) כאשר התכשיט רוטט, בדוק אם האפליקציה מחוברת לתכשיט. אם הוא מחובר, אשר אם יש רשומת הודעה חדשה ב-Love Signal. אם יש רשומת הודעה חדשה, בדוק אם היא תופיע שוב בתנאי של שמירה על רשת טובה.

(3) נסו לנתק את התכשיט מהאפליקציה, ולראות אם הוא עדיין יהבהב וירטוט.

לאחר אישור כל האמור לעיל, אם התכשיט עדיין יהבהב וירטוט מעצמו, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.

זה נובע בעיקר ממעבר המתח של מתאם החשמל שלך, שנגרם מאי התאמה של מתח עם מטען totwoo. תפוקת המתח של מטען ה-totwoo זהה ל-5V הסטנדרטי של רוב הטלפונים הניידים, אך הוא אינו יכול להסתגל לתפוקה מעל 5V (עבור פלט מתח, ניתן לבדוק את אינדקס הנתונים הרלוונטי במתאם החשמל) ואת התאמת החשמל של הטעינה המהירה. אנא נסה לחבר את המטען של totwoo עם המתאם של מטען הטלפון שלך. לחלופין, אתה יכול להשתמש במחשב שלך כדי לטעון את ה-totwoo. אם עדיין לא ניתן לחייב אותו, אנא צור קשר עימנו.

(1) אנא בדוק תחילה:

-בדוק אם תיבת הדואר הנכנס של ה-SMS יורטה על ידי המערכת או אפליקציה אחרת?

-האם רשת הטלפון והאות תקינים?

-האם בחירת הקידומת והקלטת מספר הטלפון נכונים?

-האם הטלפון מנותק עקב איחור בתשלום?

(2) מה אם אני עדיין לא יכול לקבל אותו לאחר בדיקה?

-אל תדאג, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות הרשמי כדי לשלוח לך קוד אימות מיוחד

צרו קשר !

עבור כל שאלה או פנייה אתם יותר ממוזמנים להזין אותה כאן ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם ♥

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.