הורדת אפליקציה
לחץ כאן להורדת האפליקצייה.
הרשמה לאפליקציה
אנא ודא שמספר הטלפון שהם סיפקו זהה למספר שבו השתמשו לרישום. כמו כן, לפני שליחת ההזמנה, הוסף את מספר הטלפון של השותף שלך בפורמט '+[מדינה/אזור אזור] [מספר טלפון]' לאנשי הקשר שלך ואז הזמן אותם שוב. שימו לב ששדה השם יכול להכיל רק אותיות.
(1) אנא בדוק תחילה:
-בדוק אם תיבת הדואר הנכנס של ה-SMS יורטה על ידי המערכת או אפליקציה אחרת?
-האם רשת הטלפון והאות תקינים?
-האם בחירת הקידומת והקלטת מספר הטלפון נכונים?
-האם הטלפון מנותק עקב איחור בתשלום?
(2) מה אם אני עדיין לא יכול לקבל אותו לאחר בדיקה?
-אל תדאג, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות הרשמי כדי לשלוח לך קוד אימות מיוחד.
אנא בדוק אם הרשת תקינה.
אשר שבחרת ב-"LAN אלחוטי ונתונים סלולריים", עבור בין LAN אלחוטי לנתונים סלולריים ולאחר מכן נסה שוב. אם עדיין יש בעיות, פנה לשירות הלקוחות לטיפול.
שלב 1: לחץ כאן והדבק את קישור ההורדה.
שלב 2: עבור לדפדפן השני (לא לגוגל), הדבק את הקישור
שלב 3: לחץ על Google Chrome כדי להוריד את האפליקציה (כפי שתמונה למטה), והאפליקציה תוריד לטלפון שלך
שלב 4: המתן עד שהוא יורד, ואז תוכל לפתוח ולהשתמש באפליקציה.
שאלות נפוצות של תזכורת לאפליקציה
בנוסף לכך שהתכשיטים נמצאים בחיבור רגיל והתזכורת מופעלת באפליקציה, יש צורך גם להקפיד למצוא את totwoo בניהול "התראות" של מערכת הטלפון ולהפעיל את "אפשר התראות". עם פתיחת האפליקציה בפעם הראשונה, הקפידו ללחוץ על "אפשר" בכל הנחיות הפעולה השונות לקבלת הרשאות מערכת כדי להבטיח שימוש רגיל בפונקציה.
כן, אם התכשיט אינו מסוגל להבהב ולרטוט בזמן הטעינה, בדוק אם התכשיט והאפליקציה נמצאים במצב מחובר. התכשיט יהבהב וירטוט רק כשהם במצב מחובר.
(1) ראשית, אנא בדוק:
האם התכשיט והאפליקציה מחוברים כרגיל.
פתח את דף תזכורת השיחות הנכנסות של האפליקציה ובדוק אם מתג תזכורת השיחות הנכנסות מופעל. אם הוא מופעל, בדוק אם השיחה הנכנסת בפועל נמצאת בטווח של האפשרות שנבחרה "אנשי קשר שצריך להזכיר". לדוגמה: אם הבחירה היא "רק שיחות נכנסות של אנשי קשר", אך מספר השיחה הנכנסת בפועל לא נשמר באנשי הקשר.
אם מדובר בטלפון אנדרואיד, בדוק אם אפליקציית Totwoo פועלת ברקע כאשר יש שיחה נכנסת.
אם זה טלפון של אפל, אשר שאחרי שהתכשיט התחבר בהצלחה, בקשת ההתאמה של Bluetooth צצה כפי שמוצג באיור. אם לא לחצו עליו, לחיצה על ההתאמה נחוצה כדי לקבל תזכורות לשיחות נכנסות.
(2) לאחר אישור שהשלבים שלעיל כולם ללא בעיות, אנא נסה את הפעולות הבאות לפי הסדר:
כבה את המתג לתזכורות שיחות ולאחר מכן הפעל אותו שוב.
כבה את ה-Bluetooth בטלפון הנייד שלך, המתן 10 שניות ולאחר מכן הפעל שוב את ה-Bluetooth כדי לראות אם הוא עובד כרגיל.
ב"התכשיטים שלי" נתק את הקשר בין התכשיט לאפליקציה ולאחר מכן חבר מחדש את התכשיט.
(1) ראשית, אל תכלול בעיות הקשורות לפעולות שלך:
בדוק אם התכשיטים והאפליקציה מחוברים כהלכה.
פתח את דף ההגדרות של תזכורת עמידה ובדוק אם תזכורת העמידה מופעלת. אם הוא מופעל, בדוק אם הגדרות הסטנד אפ נכונות, והאם התאריך והשעה הנוכחיים תואמים לזמן התזכורת וליום בשבוע שנקבעו.
(2) לאחר אישור שהשלבים שלעיל כולם ללא בעיות, אנא נסה את הפעולות הבאות לפי הסדר:
כבה את ה-Bluetooth בטלפון הנייד שלך, המתן 10 שניות ולאחר מכן הפעל שוב את ה-Bluetooth כדי לראות אם הוא פועל כרגיל.
ב"התכשיטים שלי" נתק את הקשר בין התכשיט לאפליקציה ולאחר מכן חבר מחדש את התכשיט.
הסיבה לכך היא שמערכת הטלפון OPPO שונה ממערכות טלפון אחרות. בכל פעם שהאפליקציה מותקנת, המערכת מגדירה אוטומטית את כל ההתראות והרשאות ההפעלה האוטומטית למצב סגור כברירת מחדל. זה מוביל ישירות לכך שהטלפון לא יכול לקבל הודעות על הודעות, מה שמשפיע על פונקציית התזכורת הרגילה של התכשיטים החכמים. לכן, לאחר התקנה מחדש של האפליקציה, נא לא לשכוח לבדוק ולהשלים את כל הגדרות המערכת לפי השלבים ב-[שלי] - [הגדרות טלפון חשובות].
שאלות נפוצות כלליות
כאשר התכשיט החכם מחובר לטלפון דרך האפליקציה, הטלפון צריך לתקשר כל הזמן עם התכשיט כדי להבטיח את השימוש הרגיל בו.
לכן, יש להפעיל הרשאות רלוונטיות בהגדרות, והאפליקציה צריכה להמשיך לפעול ברקע.
זה עשוי להגדיל את צריכת החשמל של הטלפון, אבל לא בהרבה.
צריכת החשמל דומה לזו של אפליקציות אחרות בנסיבות רגילות.
אם אתם עדיין חושבים שצריכת החשמל מהירה מדי, תוכלו לשקול לסגור את האפליקציה ולכבות מיקום ברקע והרשאות בלוטות' כשלא משתמשים בתכשיטים.
לאחר מכן תוכל לפתוח אותם שוב בעת הצורך.
כן. נמשיך לבצע אופטימיזציה ולשחרר פונקציות חדשות. אנא ודא שהאפליקציה המותקנת היא הגרסה העדכנית ביותר. לטלפונים של אנדרואיד יהיו הנחיות לשדרוג בעת פתיחת האפליקציה. עבור מכשירי iPhone, אנא הפעל עדכונים אוטומטיים ב-【הגדרות מערכת - iTunes Store ו-App Store】
כן, האפליקציה תומכת באנדרואיד 4.3 ומעלה עבור טלפונים אנדרואיד, ו-iOS 7 ומעלה עבור מכשירי אייפון..
אנו מתייחסים ברצינות להגנה על הנתונים האישיים שלך ונשמור עליהם בסודיות קפדנית. ללא הסכמתך, לא נשתף את המידע האישי שלך עם צד שלישי כלשהו או נשתמש במידע זה עבור כל ערוצים מסחריים מחוץ ל-totwoo.
כן, האפליקציה צריכה לפעול ברקע. אם אתה זקוק לעזרה בהגדרת המכשיר שלך, צור איתנו קשר.