טיפול וטעינה במוצר

סביר להניח שזה בגלל שהמתח של מתאם החשמל שלך לא תואם לזה של מטען totwoo. פלט המתח של מטען totwoo הוא 5V סטנדרטי, התואם לרוב הטלפונים הניידים. עם זאת, לא ניתן להתאים אותו ל-OUTPUT מעל 5V (אשר ניתן למצוא במתאם החשמל שלך). אנא השתמש במתאם של מטען הטלפון שלך כדי לטעון את ה-totwoo במידת האפשר. לחלופין, אתה יכול לטעון את ה-totwoo עם המחשב שלך. אם אתה עדיין לא יכול לחייב אותו, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.

(1) אנא בדוק אם זה נגרם על ידי מגע שגוי (תכשיטים בתיק, נגיעה בבגדים בטעות וכו')

(2) כאשר התכשיט רוטט, בדוק אם האפליקציה מחוברת לתכשיט. אם הוא מחובר, אשר אם יש רשומת הודעה חדשה ב-Love Signal. אם יש רשומת הודעה חדשה, בדוק אם היא תופיע שוב בתנאי של שמירה על רשת טובה.

(3) נסו לנתק את התכשיט מהאפליקציה, ולראות אם הוא עדיין יהבהב וירטוט.

לאחר אישור כל האמור לעיל, אם התכשיט עדיין יהבהב וירטוט מעצמו, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.

השבב החכם totwoo בתוך האביזר עבר את מבחן עמיד למים (עם דירוג עמיד למים של IPX5). לכן, הרטבת התכשיט בחיי היום יום אינה משפיעה על השימוש בשבב החכם. עם זאת, כדי לשמור על מראה יפה של התכשיט לאורך זמן, עדיין לא מומלץ לטבול אותם במים. שמירה על יבש מועילה לתחזוקה. אם התכשיט נרטב בחיי היומיום, יש לייבש אותם מיד. אנו לא ממליצים ללבוש אותו בזמן שחייה או רחצה.

תלוי באיזו תדירות אתה משתמש בו. המוצרים צריכים להחזיק מעמד 48-72 שעות לפני שיהיה צורך בטעינה.

זמן טעינה: כשעה לטעינה מלאה.

נסה להפעיל מחדש את התכשיט עם השלבים הבאים: "לחץ לחיצה ארוכה על הפאנל הקדמי של התכשיט למשך כ-30 שניות עד שהתכשיט מציג אורות אדומים, ירוקים וכחולים מהבהבים לסירוגין, מה שמצביע על הפעלה מחדש מוצלחת". לאחר ההפעלה מחדש, חבר מחדש את התכשיט, ורמת הסוללה אמורה להיות מוצגת כרגיל. אם זה עדיין לא מופיע, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.