מדיניות החזרים והחלפות

שירות לקוחות ואחריות

כל תכשיטי totwoo נבדקו בקפדנות כדי לעמוד בסטנדרטים ובאישורים בינלאומיים. totwoo  תתקן תקלות ייצור/טכניות ללא תשלום עד שנה, ותקלות מראה ללא תשלום עד שלושה חודשים מתאריך הרכישה המקורי. נא לשמור את הקבלה עבור כל שירותי אחריות. לאחר תקופת האחריות, אנו מספקים שירותי תיקונים בתשלום. אנא שימו לב כי נזק מקרי כגון שריטות, שקעים ושברים אינם מכוסים באחריות; גם חמצון כסף, הנראה בדרך כלל במוצרי כסף, לא יכוסה.

 

החזרות

בהיעדר פגמים טכניים ובעיות איכות של המוצר, מדיניות ההחזרה שלנו נמשכת 30 יום.

לא יתקבלו פריטים שהוחזרו ללא אישור.

אם תרצו להחזיר את הזמנתכם, תחויבו בעמלת חידוש מלאי של 15%-35% ללא קשר למצב הצמיד עם קבלתו. בנוסף, ינוכו דמי המשלוח.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט שלך חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. התכשיט חייב להיות גם באריזה המקורית. אתה אחראי על דמי המשלוח.  (49 ₪)
כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

פריטים שאינם זכאים להחזרה:
• כל פריט שאינו במצבו המקורי, פגום או חסר חלקים מסיבות שאינן נובעות מהטעות שלנו.
• כל פריט שהוחזר יותר מ-30 יום לאחר המסירה.

הערה : נא לשלוח את החזרה לכתובת המופיעה על החבילה. זו הכתובת ההחזרה שלנו והיא תטופל בהקדם עבורכם.

 

החזרים כספיים

לא יתקבלו פריטים שהוחזרו ללא אישור.

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, נשלח לך דוא"ל כדי להודיע ​​לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר. אנו גם נודיע לך על אישור או דחיית ההחזר שלך.
אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים.

הערה:

פריטים שאינם ניתנים להחזר

1. פריטים מותאמים אישית עם "חריטות", כגון טבעות(בקרוב בארץ), שרשראות(בקרוב בארץ) וצמידים, אינם ניתנים להחזר. totwoo תגבה עמלת חידוש מלאי של 35% עבור החלפת פריטים מותאמים אישית.

2. פריטים ללא תג תכשיט או שנלבשו, נפגמו או שונו אינם ניתנים להחזר ויוחזרו ללקוח על חשבונו.

3. לא ניתן להחזר פריטים שנלבשו, או שנשלחו אליך כהחלפה/להחלפה.

 

חילופים

אנו מחליפים פריטים רק אם הם פגומים או לא עובדים. אם אתה צריך להחליף אותו עבור דגם אחר כי לא אהבתם, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת support@totwoo.co.il

כל פריט שהוא יותר מ-7 ימים לאחר המשלוח, לא יהיה זכאי להחלפה. כדי להיות זכאי להחלפה, הפריט שלך חייב להיות באריזה המקורית. ואתה תהיה אחראי על דמי המשלוח 49 ₪ עבור ההחלפה. אנו נשלח פריטים חדשים עם קבלת הפריטים שלך.

תהליך החזרה/החלפה כללי

לפני החזרה או החלפה של המוצר, נא לצלם את החבילה השלמה, את המצב המקורי של המוצר והאביזרים ולתאר את הבעיה בה נתקלת! נבדוק כדי לאשר!


שלב 1 התחל את ההחזרה/החלפה שלך
שלח לנו דואר אלקטרוני בכתובת support@totwoo.co.il  ודווח לנו על מספר ההזמנה שלך. נציגי שירות הלקוחות שלנו קובעים את הזכאות להחזרים והחלפות ולאחר מכן תישלח אליך אישור "החזרה והחלפה".


שלב 2 שלח את המוצר בחזרה
לאחר ששירות הלקוחות שלנו אישר את בקשתך וסיפק לך את כתובת ההחזרה/החלפה שלנו, אנא התחל את ההחזרה/החלפה תוך 3 ימים על ידי ביצוע ההוראות שלנו. עדיף להשתמש בשיטת המשלוח המספקת מידע מעקב כמו גם חתימה, כדי שניתן יהיה לאשר את המשלוח. אם הפריט להחזר/החלפה נשלח ללא מספר מעקב, הלקוח יהיה אחראי ברגע שהפריט יאבד על ידי המוביל ולא יינתן החזר כספי.


שלב 3 החזר או החלפה
כאשר נקבל את ההחזר שלך, אנו נבדוק את הפריט תוך 3-5 ימי עבודה ולאחר מכן נספק תחליף להחלפה או נפיק החזר.

ביטול הזמנה

ההזמנה שלך תוחזר במלואה אם ​​היא תבוטל תוך 12 שעות מרגע הרכישה.

אנא שלח כרטיס עזרה מצור קשר אם תחליט לבטל את ההזמנה.

עבור הזמנות שבוטלו לאחר 12 שעות מרגע הרכישה אך לפני המשלוח, חלה דמי ביטול של 15%-35%. לא נקבל בקשות לביטול הזמנה אם ההזמנות כבר נשלחו.

 

צור קשר

למידע נוסף ותמיכה, אנא צור קשר עם העסקה המורשית המקומית שלך או צור קשר עם נציג שירות הלקוחות שלנו בכתובת support@totwoo.co.il .