שאלות כלליות נפוצות

טלפון אחד יכול להתחבר רק פעם אחת עם צמיד אחד.

אם אתה צריך לחבר את השני, אתה צריך לשכוח את הבלוטוס של הצמיד הראשון.

**הערה: אם אייפון היה מחובר בעבר, זכור להתעלם מהמכשיר המחובר (שם למשל TWO75) במערכת [הגדרות] - [Bluetooth] - [המכשירים שלי] לפני חיבור מחדש של הטלפון השני.

התכשיטים החכמים totwoo צריכים להיות מחוברים לסמארטפון תואם, עם Wi-Fi או חיבורי נתונים סלולריים כדי לשלוח ולקבל נגיעות.

כן. כל עוד התכשיטים החכמים של totwoo מוגדרים נכון בתוך האפליקציה עם חיבור wifi או נייד, תוכלו לשלוח ולקבל נגיעות זה לזה. אתם לא צריכים להיות אחד ליד השני כדי להתקין.

כן, כל עוד התכשיטים החכמים של totwoo מוגדרים כהלכה בתוך האפליקציה עם Wifi או חיבור לנייד, תוכלו להתחבר זה לזה. לא משנה מה המרחק בין שניכם.

בשלב זה לצמידים שלנו יש טווח של כ-10 רגל או 3 מטר. אם תשוטט רחוק מדי מהטלפון שלך לא תוכל לשלוח או לקבל מגע. אל דאגה נגיעות שלא נענו נרשמות באפליקציה.

אם תשנה את מספר הטלפון שלך, עליך ליצור חשבון totwoo חדש באמצעות מספר הטלפון החדש שלך. עברת את זה בעבר, אתה יודע כמה זה קל: פשוט הגדר את ה-totwoo שלך שוב. אל תדאג, אתה לא צריך לקנות טוטו חדש בגלל זה! אבל אתה לא יכול למצוא בחזרה את התקליט הישן.

השבב החכם totwoo בתוך התכשיט משתמש בטכנולוגיית בלוטות' (BLE) מתקדמת עם הספק נמוך, שפולטת הרבה פחות קרינה מאות נייד ואוזניות בלוטות' רגילות וניתן להתעלם ממנה. מרחק העבודה היעיל בין הטלפון לתכשיט הכרוך הוא כ-3 מטרים. אם חריגה מהמרחק, חיבור ה-Bluetooth ינותק. עם זאת, אפילו במרחק, זה עדיין תלוי בתנאים הסביבתיים הספציפיים, כגון אם יש יותר מדי אנשים או אם יש הפרעות קיר, ייתכן שגם חיבור ה-Bluetooth ינותק. אם חיבור ה-Bluetooth מנותק, הדבר ישפיע על השימוש בפונקציות המוצר, אך לאפליקציה יש פונקציית חיבור אוטומטי של בלוטות'.

למדו והשתמשו בשפת המגע של totwoo

נגיעה ב-totwoo, אור כחול מהיר מהבהב, מראה ש-totwoo והאפליקציה לא מחוברת. בשלב זה, נגיעה בתכשיט לא תשלח הודעות.

שליחת הודעות נכונה היא פשוטה וכוללת שני שלבים. לאחר ש-totwoo והאפליקציה התחברו בהצלחה:

• כדי לשלוח "חושב עליך"- גע ב-totwoo כדי להבהב באור כחול, וגע שוב לפני שהוא נכבה כדי להבהב אורות לבנים.

• כדי לשלוח "אוהב אותך"- גע ב-totwoo כדי להבהב באור כחול, ולאחר מכן לחץ לחיצה ארוכה לפני שהוא נכבה עד לרטט.(חלק מהדגמים של מוצרי totwoo אינם תומכים בתכונה זו)