פתרון בעיות חיבור

בעיות חיבור תכשיטים ואפליקציות

אנא פתחו את האפליקציה והקפידו לבצע את השלבים באפליקציה לחיבור התכשיטים. לפני כן, בדוק אם Bluetooth פועל והקש על התכשיט כדי לראות אם יש לו כוח.

(1) אם מדובר בטלפון אנדרואיד: אין להתאים בדף בלוטות' בהגדרות הטלפון מראש.

(2) אם מדובר בטלפון של אפל: בדקו אם התכשיט מחובר לטלפונים אחרים ואם התעלמו מההתאמה בין התכשיטים -Bluetooth  ששמו TWO75 בהגדרות ה-Bluetooth של מערכת הטלפון.

לאחר שתאשר שאין בעיות עם האמור לעיל, תוכל לנסות להתחבר מחדש שלב אחר שלב באופן הבא:

(1) כבה את ה-Bluetooth של המערכת ולאחר מכן הפעל אותו מחדש לאחר 10 שניות

(2) צא והתחבר שוב כדי לחבר מחדש את התכשיטים

(3) אם עדיין יש בעיות, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.

(1) אנא בדוק אם Bluetooth כבוי, הקש על התכשיט כדי לבדוק אם הוא מופעל, וודא אם התכשיט מחובר לטלפונים ניידים אחרים.

(2) לאחר אישור שכל האמור לעיל תקין, אנא נסה את השיטות הבאות אחת אחת.

-כבה את מערכת ה-Bluetooth והפעל אותה מחדש לאחר 10 שניות.

-סגור את האפליקציה ופתח אותה מחדש.

-הפעל מחדש את הטלפון ופתח מחדש את האפליקציה.

(3) אם תבצע את השלבים שלמעלה, עדיין לא ניתן לחבר אותו מחדש, ואז עבור אל [אני] - [ניהול ה-totwoo שלי] - לחץ על התכשיט המחובר - [הסר את ה-totwoo] וחבר מחדש את התכשיט לאחר ביטול החיבור.  תזכורת הפעלה חשובה: כאשר האייפון אינו מחובר, עליך לעבור לממשק ה-Bluetooth כדי לשכוח את ה-Bluetooth עבור התכשיטים המחוברים.

(1) אם מדובר באייפון: לאחר ניתוק הצמיד, התעלם מהמכשיר המחובר (שם כמו (TWO75) במערכת הגדרות ה Bluetooth - 

(2) אם מדובר בטלפון אנדרואיד: אנא בדוק אם יש שם מכשיר שמתחיל ב-TWO ברשימת [הגדרות] - [Bluetooth] - [התקנים מזווגים], אם יש, אנא הקפד ללחוץ כדי לבטל את צִמוּד.

(3) לאחר אישור שכל האמור לעיל תקין, תוכל לנסות את השיטות הבאות אחת אחת כדי לראות אם אתה יכול להתחבר מחדש.

-כבה את מערכת ה-Bluetooth והפעל אותה מחדש לאחר 10 שניות

סגור את האפליקציה ופתח אותה מחדש.

-הפעל מחדש את הטלפון ופתח מחדש את האפליקציה.

(1) הפעל מחדש את התכשיט על ידי ביצוע השלבים הבאים: "לחץ לחיצה ארוכה על הפאנל הקדמי של התכשיט למשך כ-30 שניות עד שהתכשיט מציג אורות אדומים, ירוקים וכחולים מהבהבים לסירוגין, המעידים על הפעלה מחדש מוצלחת." לאחר ההפעלה מחדש, נסה לחבר את התכשיט שוב.

(2) סגור את האפליקציה ולאחר מכן פתח אותה מחדש. הישאר בדף הבית של האפליקציה למשך כ-5 שניות, וגע בו-זמנית בתכשיט עד שהוא מהבהב. ביצוע פעולות אלה אמור בדרך כלל לפתור את בעיית החיבור.

אם הוא עדיין לא יכול להתחבר כראוי, אנא פנה לשירות הלקוחות לקבלת סיוע.

בעיות חיבור צמידים תואמים

(1) אנא בדוק אם הרשאת הודעות totwoo והרשאת רענון אפליקציית רקע מופעלות, והאם תכשיטים ואפליקציה מחוברים.

(2) אם אישרת שכל האמור לעיל בסדר, אנא אשר אם יש מילים כגון "אני מתגעגע אליך" בתוכן ההודעה. אם אין מילים רלוונטיות, נקה את כל ההתראות שהתקבלו במרכז ההתראות ונסה לשלוח אותן שוב.

ראשית, ודא שהפרטיות של המיקום שלך מופעלת.שנית, אנא בדוק אם הרשת טובה.אשר שבחרת ב-"LAN אלחוטי ונתונים סלולריים", עבור בין LAN אלחוטי לנתונים סלולריים ולאחר מכן נסה שוב. אם עדיין יש בעיות, צור קשר עם שירות הלקוחות לטיפול. (טיפים: טווח קרוב לצמיד וסמארטפון בטווח של 3 מטרים לחיבור בלוטות'.)

(1) אנא בדוק אם זה נגרם על ידי מגע שגוי (תכשיטים בתיק, נגיעה בבגדים בטעות וכו')

(2) כאשר התכשיט רוטט, בדוק אם האפליקציה מחוברת לתכשיט. אם הוא מחובר, אשר אם יש רשומת הודעה חדשה ב-Love Signal. אם יש רשומת הודעה חדשה, בדוק אם היא תופיע שוב בתנאי של שמירה על רשת טובה.

(3) נסו לנתק את התכשיט מהאפליקציה, ולראות אם הוא עדיין יהבהב וירטוט.

לאחר אישור כל האמור לעיל, אם התכשיט עדיין יהבהב וירטוט מעצמו, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע.

1) בדקו אם לתכשיט יש כוח. אם לא, נא להחליף סוללה או לטעון אותה.

2) בדוק אם הוא יכול להיטען בהצלחה.

3) בדוק אם התכשיט יכול לחבר אפליקציה והתאמה.

אנא צור קשר ישירות עם שירות הלקוחות.

שאלות נפוצות כלליות

כן. בחלק "שלי" של האפליקציה, אתה יכול לבחור "הגדרות תזכורת תכשיטים" כדי להתאים את עוצמת הרטט ומצב ההבהוב של התכשיטים. בנוסף, כל פונקציית תזכורת תומכת בשני מצבים של רטט ארוך ורטט קצר.

יכול להיות שזה בגלל שהסוללה של התכשיט נגמרה, נא לטעון את התכשיט מיד עם קבלת המוצר

הפונקציה "TWOO" מושגת באמצעות אינטראקציה באינטרנט. כל עוד שני הצדדים שומרים על חיבור רשת סלולרי חלק, אין מגבלה גיאוגרפית או מרחק. עם זאת, מהירות הקבלה של התכשיטים של האדם האחר עשויה להיות מושפעת ממהירות הרשת ומסביבת ה-Bluetooth לאחר שאדם אחד ישלח אות.

לא, רק אדם אחד צריך את התכשיטים כדי ליצור אינטראקציה עם הטלפון של האדם השני דרך האפליקציה. כמובן שאם לשני הצדדים יש תכשיטים, החוויה האינטראקטיבית תהיה נפלאה יותר. בנוסף, התכשיטים תומכים גם באינטראקציה עם שעונים חכמים של Apple Watch או אנדרואיד.

כאשר אדם אחד שולח בהצלחה הודעת "TWOO" ב-totwoo, הרטט המהבהב של התכשיטים של האדם השני עשוי להיות מושפע מסביבת הרשת הנוכחית של המשתמש וממצב חיבור ה-Bluetooth. אם סביבת הרשת של המשתמש ירודה באותו זמן, יתכן ויהיה עיכוב בקבלת ההודעה של ה-APP, אשר בתורו גורם לעיכוב בהבהוב ורטט של התכשיטים. באופן דומה, אם החיבור בין התכשיטים לבלוטות' אינו יציב באותו זמן, לא ניתן להבטיח את עמידה בזמנים של הפקודה המועברת מה-APP לתכשיט באמצעות בלוטות', מה שעלול לגרום גם לעיכוב בהבהוב ורטט של התכשיט. לכן, כדי להבטיח שימוש תקין בתכשיט, אנא וודאו שהרשת חלקה והתכשיט מחובר כרגע ל-Bluetooth.

בהתחשב בכך ששליחה וקבלה של הודעות תכופות, תזכורות מהבהבות ורוטטות תכופות יכולות להשפיע ולהטריד משתמשים, כך שהודעות לא מוגדרות באופן זמני עם תזכורות מהבהבות או רוטטות.